dag 02 - min första kärlek.

dag 02 - min första kärlek.
jag har haft ganska många kärlekar när jag var liten, speciellt med en kille som jag känt hela livet och vi har gått på samma skola sen förskolan och kände varandra även innan det alltså på dagis. marcus hette han. för ett årsen hittade jag min första seriösa kärlek och det var också med en kille som heter markus haha. vi träffades för första gången i sexan på bspråket så började vi snacka och sen blev det inget. sen fick vi kontakt igen och då blev vi tillsammans och var tillsammans i 6 månader ungefär. sen tog det slut och nu har jag haft dominic sen 16 juni 2010.

nu vet ni lite om det också haha, inte så lätt att beskriva.


jag älskar kärlek.
men det finns så många
sitvationer då man bara
vill försvinna ifrån det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0