en sjuk caroline.

igår när jag kom hem från skolan, mådde jag kasst. fast gjorde även det i skolan också. gör jätte ont i halsen och ner till bröstet när jag andas, och när jag hostar så får jag ont i lungorna och även i bröstet och halsen. fryser hela tiden, känner mig yr, och har jätte ont i huvudet. jag orkar fan inte vara sjuk nu innan julafton så tråkigt :( gick inte till skolan idag, men imorgon MÅSTE jag gå till skolan för att hämta betygen så ja får ju göra det. nu ska jag ner och käka frukost och se om jag mår lite bättre. det ända jag kan äta är typ varma koppen hehe. kanske ska ringa vårdcentralen också.
hörs senare kanske.
btw, det där om frågestunden. får se om det dyker upp en frågestund :) men kommentera helst med namn och inte anonym hihi.
pusspuss


mums!


fuck this orkar inte vara sjuk h3h3.




Kommentarer
Postat av: Domme

jag vill ha dig i julklapp:'( <333

2010-12-22 @ 01:58:49
Postat av: sussana

krya på dig, jag tycker att du ska ha frågestund också :D

2010-12-22 @ 20:42:57
Postat av: louise

FRÅGESTUND :D

2010-12-22 @ 20:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0