en sjuk caroline :(

nu ska jag skriva lite om dagen som inte har varit alls kul!
imorse så fort jag satte mig upp i sängen kände jag mig yr och mådde jätte illa, men jag gick till skolan ändå eftersom att min pappa aldrig tror mig längre när jag säger att jag inte mår bra, eftersom jag fejkat dom flesta gångerna.. men jag gick och mötte viktor och vi gick till skolan, hade slöjd håller på att göra ett gosedjur :) sen efter slöjden blev det matte mådde så otroligt dåligt då plus röksug så fick sluta en halv timme tidigare för jensen bara jag (a) sen blev det att dra upp till idrottshallen och kolla på åttorna i typ tio minuter för jag mådde så jävla illa så drog hem, och direkt när jag kom hem så spydde jag :$ så jag mår inte alls bra :/ har bara pluggat & käkat lite idag, och kollat teve och data verkligen ingenting annat! så ikväll ska jag nana tidigt.
antigen idag eller imorgon kommer en ny design och en ny header till min blogg, håll utkik! :)


även om jag hatar snö så är det väldigt fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0