fortfarande sjuk :(

jag är fortfarande sjuk, igår kväll mådde jag lite bättre eller det kändes så! så jag tänkte att jag kanske ska ta mig till skolan till julavslutningen iaf, men nej när jag vaknade svettandes imorse med 39 graders feber så nej det orkade jag verkligen inte! jag är verkligen öm i hela kroppen antigen fryser jag som fan, eller så kallsvettas jag :/ och hostar som ett as gör jag också och även jätte förkyld. hoppas att jag blir bättre till julafton iaf. tänk att det bara är en dag kvar sen är det jul ;o alltså det har gått så otroligt snabbt! fick hem betygen idag också. 9 G resten IG. behöver bara bygga upp engelskan och matten sen klarar jag det nog :) bättre än i åttan då hade jag bara 4 G hehehe (a) yeahyeah. har inget mer intressant att skriva.
pusspuss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0