FRÅGESTUND AVSLUTAD!

sandra: när du och din kille duschar tillsammans duschar ni nackna då ?§
älskar dig blogg btw.
svar: klart som fan vi är nakna vafan tror du seriöst? ^^ tacktack btw.
sofia:
hejhej, jag verkligen älskar dig blogg!!! och jag älskar frågestunder :D
1- vet din mamma om att du röker ?
2- hur länge har du och din kille varit tillsammans ?
3- vilken linje ska du välja ? 
4- går du på p-piller ?
svar: tack :)
1. ja det vet hon.
2. vi var tillsammans i 7 månader, men nu har vi uppehåll.
3. jag vill välja stylist.
4. ja jag går på p-piller.
matias larsson
har du någon gång haft oralsex ?
och vad betyder oralsex ? 
btw- brukar inte läsa bloggar läser bara din blogg för att den är bäst!
svar: det har inte du med och göra :)
emma.
JAG ÄLSKAR DIN BLOGG !!! 
du är den bästa bloggerskan ever ! kissie , kenza, fokis,dessie,paow mm... kan suga balle för att din blogg äger allt !
svar: tacktack.
Julia.
vet din pappa om att du röker ?
svar: ja.
Lars-Åke
HEJ MIN VÄN OCH JAG GILLAR INTE DIN BLOGG!
1. Brukar din pojkvän daska dig på pannan?
svar: nej ;s btw fkn läs inte min blogg då (:
Josefina.
Hejsan =)
Hur många gngr i veckan brukar du ha sex? 
& är det inte pinsamt att köpa kondomer?
svar: 1 det är olika. 2. varför ens använda kondom när man går på p-piller? annars får man ju på ungdomsmottagningen.
samantha.
hur känns det att ha samlag med JUST domenic?!?!?!
svar: avensjuk eller? :)
sara:
VARFÖR ÄR DIN HEADER SOM DEN ÄR? :S
NU NÄR DET E SLUT OCH ALLT
ASSÅ SHEEEEEEEEEEEEEET -.-
svar: låt mig ha den hur fan jag vill, läs inte min blogg om du stör dig :)
stefan nilsson
om du nt blir tsm me han dom igen,har jag en chans då?:p
svar: äru störd eller?
dominic.
Jag heter dominic o inte domenic okej.stefan ta o släng dig i väggen eller ngt du ba ute o cycklar ^^.
svar: hahaha eller hur, så jävla efterbliven snubbe ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0