onsdag och exakt en vecka kvar till jul lovet!

idag är det onsdag, tiden går så fort! om exakt en vecka är det jul lov, redan :o det är otroligt kallt ute nu så jag & amelie gick ner till ica så köpte jag varma koppen, mums! jag älskar det, potatis och purjolök haha. idag ska jag inte göra någonting faktiskt, har iaf inte bestämt någonting. men nu ska jag forsätta surpla upp soppan hihi.
pusspuss

tror inte ni har sett min lillasyster här i bloggen iaf inte på länge.

eller ah på båda mina syskon hihi, blonda är min pappas tjejs dotter
och hon brun hårig är min riktiga lillasyster, alla säger vi är kopior men det tycker inte jag!


och en bild på mig (aaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0