tisadag & fortf hemma från skolan.

då var den nya designen och den nya headern uppe, tack michelle och emma!
idag är jag hemma från skolan igen, för att vara helt säker på att jag inte kommer spy igen. fårse vad jag ska göra idag, ska iaf hämta ut mitt andra paket ppiller sen fixa cigg också helt klart. älsklingen kanske kommer idag också. blev helt klar med no arbetet igår, blev fyra sidor och så mycket har jag nog ALDRIG skrivit i no, eller något annat ämne. så gav det till elin så hon lämnar in det åt mig idag. men nu ska jag ner och käka sen ut och röka, puss <3

haha usch på bilden men har INGA ny tagna föruom dom jag la ut häromdagen.


Kommentarer
Postat av: emma

så fint det blev med hedern & bakgrunden tillsammans, hihi varsegod! :)

2010-12-07 @ 18:00:31
URL: http://emmaaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0