nu kommer texten som jag snackade om i förra inlägget!

det är såhär att när jag gick i åttan hände det en grej som fick mig att må så himla dåligt. har aldrig i hela mitt liv mått så dåligt som jag gjorde då. fick rykten över oskarström och halmstad ''locket'' jag måste bara säga att till er som höll på och dom som håller på fortfarande och ogillar mig utan andeldning och sånt, ni har fått mig att bli stark, att kunna lita på mig själv & fått upp mitt självförtroende och min självkänsla så otroligt mycket! det där ryktet om locket bryr jag mig inte ens om längre, när jag träffade dominic blev allt förändrat.. han brydde sig inte om det ryktet och det var det som var så himla bra! för det hjälpte mig upp från botten. nu är jag glad och lycklig i livet, jag vet att jag har vänner som jag verkligen kan lita på och en pojkvän som är så otroligt underbar. det är väldigt få jag litar på, men dom jag litar på som mest är nellie malin dominic och min älskade mamma dom kan jag verkligen säga allting till utan att skämmas utan att bli nedtryckt utav mina åsikter medmera. hade bara sån fet jävla lust att skriva av mig och berätta hur jag mår i dagens läge och hur lycklig jag är. så nu vet ni det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0