tisdag!

heej :) skolan som vanligt idag, fast jag mådde inte alls bra. först när jag kom till skolan var det information om tänderna någon som kom från tandregleringen som infomerade om det. kände att jag knappt orkade hålla mig själv uppe så gick till vilorummet i skolan och vilade en halvtimme ungefär. sen hängde jag med nellie till tandläkaren in till stan och så. sen tillbaka till skolan, men orkade inte någonting för att jag mådde så fruktansvärt dåligt. så gick hem träffade anton och olof på vägen så snackade med dom ett tag sen vidare hem, och somnade direkt. snart kommer nellie hem från stallet och då blir det att träffa henne, sen sover jag där inatt. uppdaterar när jag kommer till henne någon gång.
btw har hittat ett as snygga skor, det är uggs fast en mycket snyggare modell med en knapp och lite sånt på dom. hittar tyvärr ingen bild. men ni alla vet säkert redan hur uggs ser ut men här är iaf en bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0