HUNGRIG

seg uppdatering idag hehe. nu sitter jag nyduschad och har varit i stallet. så sjukt fint väder idag! kollade nyss på termometern och den visade 13.4 grader fast klockan är över 7! ÄLSKAR DET. idag har jag mest tagit det lugnt, nyss gjorde jag en sida i ett engelska-häfte. duktigt i know :) ska snart möta olivia så ska vi va med några i klassen och kolla film, mysigt! ska snart gå, ska bara käka lite :) är jättehungrig! 

känner mig taskig som aldrig säger hur mycket jag älskar min sharoline! hon har skrivit det flera gånger och aldrig jag tror jag ;o
jag älskar min Caroline Ekberg mest av allt och du betyder såå mycket! du är som en tvilling, alltid vi! <3

vet inte om jag bloggar mer ikv, men ni får ha en bra kväll!


i love u <3

Kommentarer
Postat av: Caroline :)

JAG ÄLSKAR DIG BABE <3<3<3

2011-04-03 @ 17:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0