sovdags!

god kväll hörni :) har precis varit ute med hunden och innan det tog jag
 en dusch efter träningen och stallet!
när jag kom hem från skolan käkade jag liite sen tog jag bussen till friskis. när jag kom dit stod det att medeljympan va inställd p.g.a sjukdom :( så jag provade spinning för första gången i mitt liv! fyfan för det säger jag bara :( så gryyyymt jobbigt va det! mina ben va halvt döda efterråt... efter spinning-passet va jag lite i gymmet sen gick jag tidigt till bussen och satte mig på bänken, tog av skorna, lyssnade på musik och hade det awesome i solen! perfect :D sen när jag kom hem käkade jag och direkt efter det åkte jag till stallet. mockade och så sen åkte hem. så har min dag sett ut och den va ganska perfekt fast det va skola. ganska soft dag, kollade på film på engelskan också ;) nu ska jag borsta tänderna sen sova, måste sova bort min skol/vår-trötthet! fast skoltröttheten behöver jag knappt sova bort för imon är det fredag och sen LOV :D


pigg tjej innan träningen...


trött tjej efter träningen!

chill i busskuren ;)

påväg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0