daagen!

skolan som vanligt idag, åkte skridskor sista lektionen. frös ihjäl, trodde jag skulle förlora känseln i händerna :o stod målvakt också och då rör man sig inte mycket precis... haha innan det efter lunch, så flummiga jag och carro va då eller hahahaha. så jävla töntigta, MEN VI GILLARE. sen åkte vi hem till mig och tog bussen därifrån till stan. käkade lite sen mötte vi nicole och hennes vänner. va lite med dom sen gick jag och caroline och shoppade. köpte ett par jeans på bikbok, linne&t-shirt på ginatricot och nagellack på kicks :) kan visa det nån dag om jag kommer ihåg, orkar inte nu (a) sen väntade vi på bussen inne på donkan, sen åkte vi hem. har ba käkat och ska snart ut med hunden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0