Dagen - Fredag.

Hej fredag! Sov hos Amanda inatt eftersom vi åkte tilö stylist linjen imorse, det verkar vara en helt perfekt linje för mig! jag ska lätt söka till det! Men efter vi hade ätit så tog jag bussen till Domme och Amanda bussen till stan, när jag kom hem till Domme hade jag precis smsat honom, är påväg till dig nu så ligger han och sover när jag kommer haha så söt. Men nu sitter vi och kollar tv, jag väntar på att Nicole ska komma så åker vi in till stan ska hämta ut mina ppiller och måste köpa cigg också. Ikväll blir det bara hemmamys med älsklingen. Vi hörs senare bloggen, idag och resten av helgen blir det nog bara tråkiga mobil inlägg utan bilder till! Pusspuss. /Carolineekberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0