Dagen hos älsklingen.

Skolan som alltid, sen gick jag till gymmet där pappa var. Han körde mig till busshållsplatsen, åkte in till Domme och vi gjorde ingenting speciellt eftersom att han fortfarande har jätte ont, bara mys. Sen tog jag bussen hem klockan 8 från honom, och sen från stan 20.35 så kom hem typ precis. Längtar tills han ska ta bort allt på måndag. Men nu har jag inget mer att skriva ska hoppa in i duschen när som, ska bara ladda upp lite bilder så ni får se hur Domme såg ut på sjukhuset och hur han ser ut nu.


Bild från sjukhuset när han var helt borta.



Dessa två bilderna är från när han är hemma, som han är nu :)

Sen får ni bilder på före och efter bilder när näsan är helt klar läkt.


Fick detta på alla hjärtans dag av honom, så sött.


HAHAH en söt Julia på donken...


HAHAH usch, bjuder...

NEMEN NU ORKAR JAG INTE SKRIVA OCH SÅ MER.
VI HÖRS IMON.
PUSSPUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0