Fredag.

Idag är det den bästa dagen på veckan, fredag! Vaknade klockan tolv, gick upp utan Domme för han ville sova vidare, jag gick in i duschen och åt och sånt. Sen klockan ett så väckte jag honom, gjorde frukost åt han och nu har han precis ätit upp. Nu ska jag fixa till mig lite för jag, mamma, Domme, Amelie ska till flygstaden och handla ;) Vi hörs senare ikväll om jag har tid att blogga.
Ni får två bilder på mina nya shorts och skor.




Haha på den översta bilden ser man lappen som var på från början
men orkade inte ta bort den haha, plus så hatar jag min ben muskler :(

Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: michelle

vinnaren av dagens bloggar är uppe på bloggen!

om det inte blev du, anmäl dig gärna igen!

puss&kram

2011-02-25 @ 16:23:41
URL: http://miichellealmqviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0