Inte bloggat på hela dagen!

Förlåt! Jag har inte bloggat på hela dagen men jag har verkligen inte haft tid till det och jag ska berätta varför.. Jag vaknade inte förrens klockan 1 idag och jag gick ner och käkade frukost och det var bara jag och mamma hemma så vi åkte in till stan kl 2 så jag fixade mig och sånt sen åkte vi. Köpte bakdelar till min nya gadrob så nu är den hel och fin. Hämtade domme efter alla ärenden i stan så vi var hemma runt kl 4. När jag kom hem började jag & domme direkt att fixa ihop skåpet sen fixade jag in alla kläder och så. Sen lagade mamma klart maten så det blev en paus med fixandet, vi åt chicken nuggets, pommes med mangoraja sås, suuuuper gott! Sen tittade vi på American pie - band camp. Har sett den många gånger men ändå, sen gick vi upp och fixade ännu mer, satte upp en lampa vid min säng och tavlor och sånt. Nu tycker jag att mitt rum är super mysigt hehehe. Blev klara kl 12 och nu sitter vi i min säng, ska byta om och bädda ner oss med en film och mys. Vi hörs imorgon då får ni bilder på det som jag beställt. Fast cykelbyxorna hade ingela inte beställt.. Så arg jag blev. Haha godnatt pusspuss /Carolineekberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0