Julia ljuger..

Julia ljuger, statistiken har inte alls sjunkt. runt 40-80 varje dag juu ;o Det tycker jag är mycket för vi har ju inte sån värsta stor blogg haha. Menmen jag har ju varit med Dominic hela helgen, ville spendera så mycket tid med honom för han opereras imorgon ju, är faktiskt jätte nervös för honom. Men han är inte ett dugg nervös, fattar inte hur han inte kan vara det. Oprationen börjar klockan 12 imorgon förmiddag och är klar typ klockan 2 så jag åker in runt 3/4 :) Idag gjorde vi inte speciellt mycket, vi vaknade och åt och sen städade vi mitt rum och packade ihop mina saker som jag skulle ha med mig till pappa. Sen gick jag Dominic och Amelie upp till mormor och fikade och fick pengar, så vi gick till hemköp och jag köpte en choklad ask med chokladformade hjärtan till Dominic som han ska få imorgon när jag kommer till sjukhuset. Yasmina möter nog mig vid sjukhuset :) Nu ska jag gå ner och äta vaniljhjärta om inte dom andra käkat upp det.. Vi hörs imorgon efter jag har varit på sjukhuset och sånt, kanske hinner slänga in ett inlägg när jag är hem kommen från skolan också. Har ingen speciell bild från dagen att lägga in tyvärr. Men när Dommes svullnad har gått ner och allt är läkt och fint så ska ni få se före och efter bild på hans näsa ;)
Pusspuss <3
Flummig bild på mig och Julia.
Jag älskar dig, världens bästavän (L)
Ville också bara slänga in en bild på min bror, för jag tycker att denna bilden är söt på honom.
HIHIHI LOVE YOU <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0