kom igeeeeeeeen!

hej bloggen! kände inte för att blogga igår, va inte på bästa humöret precis. idag när jag vaknade bytte jag bara snabbt om till joggingbyxor och tog på mig en tjocktröja, sen gick jag upp till spånne och käkade där. orkade inte äta hemma. sen kom jag hem och gjorde inte alls mycket, kollade på tv sen skjutsade mamma mig till stallet. mockade  och gjorde iordning arvid. värmde upp i ca en halvtimme, sen va det hoppträning. & det gick aaawesome! hoppade lite högre i slutet, 1.05 som är rekord för mig och arvid än så länge :) skrittade av där ute och gjorde iordning han så han fick stå med vintertäcket och käka sin mat.
nu har jag precis käkat, hade inte ätit sen klockan 11 så va gaanska hungrig ;) ska snart gå upp till spånstad så timmie kan få sin tröja som jag lånade igår.
och förresten är ni riktigt dåliga på att kommentera, statistiken har också sjunkit :o
SKÄRP ER!


världens bästa ponny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0