Långt inlägg om dagen på sjukhuset!

Sådär ja! nu är jag hemkommen från sjukhuset efter en låång dag, ska berätta lite. Först tog jag bussen in till stan 14.15 för att möta Qela och Nicole. Sen käkade Qela snabbt sen gick vi mot bussen som åkte till sjukhuset, vi var där från tre och Domme kom in i oprations salen halv 2, fett sent han skulle vara inne 12 egentligen menmen, så vi väntade och klockan gick oprationen pågick fram till 5 ungefär alltså 3 och en halv timme, sen låg han på uppvak ända till runt 7 sen så fick vi äntligen komma in i hans rum. Jag ville gråta när jag såg honom, usch. Han hade jätte svullen näsa och något skydd över näsan till pannan & så hade han rör i näsan och det rann blod hela tiden, och han hade ju såklart fått morfin (smärtstillande) så han var ju lite annorlunda haha! menmen det löste sig. Han åt och vi satt och pratade och gav varandra choklad formade av hjärtan, gulligull. Stannade där fram till runt kl 9 hade väldigt gärna stannat kvar längre om vi hade fått det. Kom hem klockan elva ungefär och hade inte ätit något mat idag. Som frukost åt jag en halv banan, sen gick jag hem från skolan så blev ingen mat för mig där, käkade två mackor innan jag tog bussen och på sjukhuset ett äpple och en banan. Haha usch så hungrig jag var när jag kom hem, så tryckte i mig en hamburgare, ett glas saft och en huvudvärkstablett. Fyf*n så ont i huvudet jag hade, det var inte klokt. Men nu har jag inte mer att skriva, oprationen gick bra :) nu är det bara att vänta & se hur resultatet blir när det är färdig läkt och så. Jag älskar dig Dominic mer än något annat, tack för du finns älskling. Sa nyss godnatt till honom via sms, och snackade i telefon med honom också. Menmen time for sleep kommer vara super trött imorgon i skolan, fyfan. Godnatt alla, hoppas ni haft en trevlig alla hjärtans dag :) /Carolineekberg <3 P.s Dominic in my <3 forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0