min onsdag - julia.

hej bloggen! kom hem för en halvtimme sen från caroline. direkt när jag gick in i huset kände jag att det luktade våfflor, det gillas! så käkade nyss :) idag va min klass och 8b på ungdomsmottagningen & nolltrefem. ganska tråkigt men slapp alla lektioner fram till lunch (y efter skolan gick jag och caroline och solade, gud va varmt det va i rummet sen! värsta bastun... sen gick vi hem till henne, gjorde små baguetter i ugnen sen kollade vi på The last song. älskar den! började lipa flera gånger ;$$ men jag är sån, can't help it ;) sen gick jag till bussen, va bara två stycken på den hahah!


bjuder på en bild som blondin, tagen i slutet av sommaren.
saknar mitt blonda hår :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0