Onsdag.

Hej :D skola like always, var även hos syven idag och gjorde gymnasievalet men har inte bekräftat det ännu, gör det efter jag har varit på öppethus på stylist linjen men vet inte om jag ska välja stylist lärling eller bara stylist.
Iallafall så jag har valt:
1. stylist på halmstad praktiska.
2. stylist på realgymnasiet.
3. spa & fitness på drottningblanka.
Fårse om det finns något mer som jag ska lägga till. julia åkte nyss hem ifrån mig och vi har bara tagit det lungt, solade och kollade på film. The last song, sjukt bra film även om jag sätt den innan går den och kolla på flera gånger om. Nu är det bara jag och Amelie hemma och vi gör ingenting. Imorgon är det nationella prov del 2, uppsats. Fårse hur det kommer gå. Hoppas på att det kommer gå bra iallafall. Nu ska jag bestämma mig om jag ska träna med julia eller inte imorgon men tror det för det behöver jag! (a)
Fick faktiskt ganska mycket färg idag i solariumet!
Även om det är sjuk fult men linje hehe.
underbart bra film! Rekomenderas för er som inte sett den.
Även denna filmen som jag kollade på igår.
Nu äter jag och Amelie choklad muuums! :)
PUSSPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0