tisdag.

caroline är fortfarande dålig på matte märkte jag, det va inte alls 2 dagar sen jag bloggade utan 1! skulle egentligen bloggat igår på kvällen men min syster satt och kollade på titanic med moa så jag kunde inte ha datan på hela kvällen^^ iaf, i förgår sov jag hos olivia. kollade på film och ba tog det lugnt :) somnade lite innan 2 och vaknade halv 11 tror jag...? käkade frukost, fixade oss och gick ut och tog bilder :) sen drog jag hem för hon skulle bowla med familjen. sen gjorde jag inte mycket.
idag kollade jag när sandra va med på en ''hopplektion'' för evelina. hon ramlade av idag också... blev lika rädd igen men det va lugnt som tur va! annars gick det bra faktiskt :) när vi kom hem käkade vi sen kollade jag på top model. duschade nyss och ska snart gå ut. får se vad som händer sen :) imon ska jag nog va med sharruuuu! sjukt längesen känns det som :o aja ni får ha det bra, puss!


HAHAH, bjuder på en flummig bild som är 1 år gammal (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0