söndag.

egentligen vill jag inte uppdatera förens min header är borta haha! för det är ju som sagt slut mellan mig & dominic. menmen får göra det ändå, så får ni vänta och se när den dyker upp. idag har jag varit sjukt jävla trött men ändå umgåts med saknade jonna och viktor. gjorde ingenting typ bara tog det lungt. nu är jag hemma och bara sitter vid datan, ska snart lägga mig i sängen och smsa lite sen sova.
btw fick en fråga hur man får in klipp från youtube på bloggen.
jag vet inte om detta bara är för dom med blogg.se.
1. gå in på det låten du vill lägga upp på bilden.
2. tryck på bädda in (under klippet står det)
3. välj färg & storlek på hur stort det ska vara på bloggen.
4. kopiera texten som är där.
5. gå in på ett nytt inlägg i bloggen och tryck på ändra redigerare.
6. klistra in texten och sen ladda upp ;)
pusspuss 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket för att du svarade!! :D <3

2011-01-19 @ 17:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0