Angående bion.

Igår var ju jag Amelie och Julia inne i stan ganska länge i ungefär två och en halv timme, det var mysigt! Sen när klockan blev halv sex fick vi gå och hämta ut biljetterna. Sen kom vi på att alla affärer stänger klockan sex så vi fick stressa runt i stan för att hinna med allt annat vi skulle göra. Men sen när klockan närmde sig halv sju så gick jag och Amelie in till bion och Julia tog bussen hem. Bio var faktiskt jätte bra! Men ska jag vara ärlig så ser den ut att vara roligare på reklam och trilern, det gjorde faktiskt mig besviken  Menmen den var bra iallafall!
Den får en 7/10 faktiskt  Trodde den skulle vara en 10 men det var den inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0