Dagen.

Igår han jag faktiskt inte blogga igen, jag var på sjukhuset jag åt på bettans, jag lagade kvällsmat och hjälpte till hemma. Just nu sitter jag i skolan och har matte, ska snart gå och käka lunch sen går jag hem och hämtar pengar och efter det tar jag bussen in till stan med Magda, Viktor och Alexander och umgås lite med dom tror jag. Klockan tre går jag och Magda och möter Malin sen åker vi till flygstaden ska se om jag hittar ett par skor :) Sen möter Domme och sover hos honom inatt, mår fortfarande inte bra så orkar inte göra något annat än att ha en underbar pojkvän som tar hand om mig ;) vi hörs kanske senare med mobilblogg igen. Puss /Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0