en soft söndag!

nu har jag precis käkat spagetti och köttfärssås, gott (y va i stallet innan det och red min pååååålle och han va helt crazy... -.- snart ska jag, mamma & sandra på årsmöte i oskarström. vi kommer typ prata om om vi ska ha fler clear rounden på österby, om man ska köpa in fler hästar m.m. sånt tror jag vi kommer prata om ;) sen får vi se hur länge mötet håller på. ska ju träna halv 5 på friskis & svettis. men om mötet blir men än en timme får jag träna på gymmet och det vill jag verkligen inte :o har tröttnat såå mycket på det, mycket roligare med t.ex. det passet jag isf ska gå på som heter medeljympa! förresten det är ''varmt'' idag också! :D 4 plusgrader här så det grymt skönt ute :D bloggar ikv också, pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0