GAAAH DET ÄR GJORT!

Nu är tungpiercingen gjord. Åkte dit klockan 4 så var där ungefär vid halv 5, tog ungeför 5-10 minuter bara. Sen gick vi vidare till torget så köpte jag en piggelin. Så ovant att ha den, längtar tills det är läkt och så, men jag är faktiskt inte så svullen och jag läspar inte som tur är! Sen gick vi lite i stan, jag köpte även isvatten och träffade älskligen lite snabbt för att ge hans väska, sen vidare hem. Nu kommer det lite bilder :) Vi fick tyvärr inte filma det :/ menmen.













Haha bjuder på bilderna faktskt! Just nu har jag faktiskt ont! Men innan hade jag inte det. Usch längtar verkligen tills jag inte har ont längre och allt är fint och läkt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0