Godmorgon fredag.

Vaknade för en liten stund sen, när jag skulle gå och äta frukost såg jag att tempraturen ute låg på 17.6+ grader! Eller okej ska vara ärlig, när jag kom låg den på 18+ och när jag skulle ta kort sänktes den, och helt plötsligt sänktes den ännu mer ända till 9.4+ bara för att solen försvann, men den kommer och går! Jag tog precis på mig kläder så nu ska jag snart fixa resten utan mig själv. Ikväll får jag se vad som händer, om jag orkar sova hos Dominic inatt eller om jag stannar hemma och är med mamma & Amelie. Annars är jag hos Dominic hela kväll och kommer hem imorgon istället :)
Först ;o
efter några sekunder ;o
Haha, vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0