hej jag är ofräsch nuu!

nu är jag sååå trött! :( vet inte varför. nyss va jag ute med hunden och hade vinterjacka OCH en tjock tröja på mig. fyfan som jag svettades haha... så det åker dirr i tvätten! idag va jag i stan med sharoline & nellie :) åkte dit vid 4 ungefär. sharro skulle ju pierca tungan! :D det gick jättebra tycker jag, den sitter på helt rätt plats :) det va så synd om henne, när han höll/''drog ut'' tungan för att sätta på plopparna fick hon jätteont haha :( men blev riktigt sugen på att också pierca mig så jag får tjata på mamma ;) hon hatar när man piercar sig i ansiktet haha -.- efter piercningen gick vi till h&m, hittade MASSA. bara jag som ääääälskar de nya kläderna???? så jag va i provrummet i en halvtimme säkert haha (a) blev att jag köpte 3 plagg, måste spara till ungern som jag åker till den 23 :D efter det tog vi bussen hem 18.12 :) nu ska jag duscha sen ska jag sova med engång! har spelat in top model (nya avsnitt) så jag får se det imon för nu orkar jag verkligen inte ;)




grymt snyggt tycker jag!



jag ville inte precis fastna på bild så blev tvungen att dölja haha (a)
köpte byxorna som är på båda bilderna och de två topparna,
är supernöjd med köpen och jag älskar den vita!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0