Hemma.

Im home, skönt! Gjorde engelska redovisningen med Magda det gick bra, eller fick iallafall G. Sen när jag kom hem gjorde jag två mackor och lite honugsmelon, gott  Idag orkar jag inte göra någonting ska bara vara hemma, nu ska mamma snart åka och köpa kladdkaka till mig och lite annat. Jag har faktiskt inget intressant att blogga om  Så tyvärr får detta bli det sista inlägget för idag, om jag inte kommer på något annat att skriva om!  Imorgon tror jag inte det blir någon skola för min del, kanske om det är fint väder och Magda tar moppen till skolan för då går vi på matten och sen åker hem igen. Så det blir en skön Fredag, men vi hörs.
Pusspuss 
Sommarsommarsommar, ge mig sommar!
Juuulia, kom hem till mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0