Måndag.

Jag har verkligen inte varit på något blogghumör alls! Igår hände det lite saker som fick mig att flippa ur totalt, och idag har jag inte varit på topp Men jag ska försöka lägga in något inlägg idag. Skolan som vanligt idag, var hur jävla lamt som helst. Eftersom jag EGENTLIGEN slutar tio i två på Måndagar så orkade jag inte stanna kvar till halv fem idag - Måndagsskolan. För er som inte vet så är det är extra hjälp för dom som ligger efter & behöver mer hjälp med något ämne. Jag har då matte, för det är jag inte så klok på!  Just nu sitter jag och lyssnar på musik och är sjuk seg. Jag orkar inte göra någonting, men nu ska jag gå ut och röka lite. Imorgon blir det bio med Julia och umgås med henne i stan! Har fått lite pengar nu också så fårse om det blir något inköp imorgon isåfall kommer det upp på bild! Ni får se efter jag har varit ute och rökt vilken film vi ska gå på 
Vi hörs snart!
Pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0