MÄTT CHEY...

sitter vid datan och det känns som jag väger 10 extra kilo och jag skojar inte! käkade nyss och va såå hungrig... det ledde till dkänslan jag har nu haha!
sa ju att jag skulle blogga extra idag och jag håller löftet ;) brukar inte orka blogga mer än en gång om dagen men nu jävlar! ska försöka hinna blogga igen innan jag ska sova :) tjaa, det har inte hänt så mycket sedan jag bloggade sist. kan säga att jag skulle hjälpa min lillasyster att borsta tänderna och det slutade jävligt kul kan jag säga ;) hon vägrade stå still så eftersom jag satt på toan (med locket nere såklart) när jag skulle borsta hennes tänder kunde jag ta mina ben runt hennes. och gissa vad? hela hon bara försvann ner på golvet, HAHAHAHAH! sååå kul (a) vi flabbade som fan kan jag säga ;)

intressant huh? ;$$ nej men har inte så mycket att säga. caroline skrev innan att hon har mycket att göra i skolan och det tycker jag att jag också har fast ändå inte så mycket som henne. har ett sjukt stort arbete i so som jag precis har börjat på, så måste jag göra klart provuppgiften i bild och ett asjobbigt gramatik-häfte i engelskan. och SÅKLART massa i spanskan^^ har typ 30 glosor tills på onsdag. fyfan för henne säger jag bara...
nu ska jag iaf snart duscha och bädda nytt i min säng! älskar det... så får jag nog raka benen också för då blir det ännu bättre :D

ÄLSKAR STATISTIKEN BTW, FORTSÄTT SÅ FÖR DÅ BLOGGAR VI MER :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0