Sista inlägget för idag!

Det här får bli sista inlägget för idag, men idag kom jag hem från skolan klockan 2 ungefär och då hade jag ringt älskligen när jag gick hem från skolan så han gick upp!  Fast när jag kom innanför dörren skrämde han mig  Haha. Vi myste lite innan min lillasyster kom hem och vi gjorde även plättar, sjukt gott!  Sen kom Amelie hem och vi käkade, sen diskade jag och Dominic upp allting och nu sitter jag här och bloggar och han sitter och kollar på tv med Amelie. Men nu ska jag också gå och sätta mig vid tven, eller nej först ska jag be Dominic komma så vi kan gå ut och röka. Hihi, vi hörs imorgon!
Haha flummig bild sen i sommras på mig och älskligen, där har han även fulis näsan! 
Pusspuss 

Kommentarer
Postat av: Anonym

snällt och säga fulis näsa? innan tyckte du han va snygg i den, men helt plötsligt tycker du den är ful? snällt!

2011-03-23 @ 17:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0