sjuk shullan :(

sitter här och tycker synd om mig själv.. åkte hem efter lunch idag, mådde inte bra. när jag gick upp imorse kunde jag knappt andas, kändes som jag fick ''kramper'' i lungorna eller typ som håll i hela lungorna fast dubbelt så mycket smärta. sen blev det värre och gick ända upp till strupen!?!? gjorde lika ont där. det kändes som jag hade en slang från strupen och ut i båda lungorna som lixom borrades in i mig. + så va jag helt yr och mådde dåligt så jag tog bussen hem. när jag kom hem käkade jag för jag ville inte äta i skolan. sen somnade jag i nästan 3 timmar, vaknade vid 7 och då va det kvällsmat. så som ni märker har jag inte gjort alls mycket idag xd nu ska jag sova riktigt bra inatt så får jag vila ut mig imon så blir det kanske skola på fredag. puss godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0