snabb-inlágg!

hinner inte skriva ső mucket fér sandra vill sova och jag kan ju inte precis gő upp och ténda alla lampor nér hon ligger och sover ;) idag fuller min pappa őr! stort grattis till honom :) det va faktiskt hans ide att vi skulle őka hit fér han fullde őr ;) idag har vi gőtt pő zoo! fanns hur mucket djur som helst... tigrar, lejon, leoparder, ISBJÉRNAR, massa olika főglar, ormar, surrikater, sálar m.m. orkar inte sitta och tánka i 10 minuter men det va iaf mőnga! sen őkte vi bőt pő donau. riktigt musigt va det. nár vi satt dár uppe frés vi ső vi gick ner och képte varm choklad med grádde!
sen gick vi hem och duschade och fixade oss. sen gick vi ut och kákade pő en asfin resturang! pappa bestémde och det va ett bra val. jag kákade pasta med nőn baconsős och nőn krámig glass men nétter i som efterrátt. SŐ GOTT! men ár riktigt fet nu hahah! nu orkar jag inte skriva mer, ska gő upp till rummet och ta bort smink och borsta ténderna. godnatt hérs imon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0