hej jag hatar min dataaaa :)

hej caroline är efterbliven som inte har bloggat ÄN! och jag tyckte att jag va sen...^^ idag va det skola som vanligt, kunde knappt gå upp från sängen imorse :/ hände inget speciellt i skolan, sista lektionen gick jag och olivia till biblan för att leta efter böcker om oskarströms historia. det slutade med att vi hittade 7 böcker (!!!!!!) och spelade fia med knuff resten av lektionen (y) sen när jag kom hem käkade jag lite sen tog jag bussen 15.52 till stallet. mockade supersnabbt och fixade allt med maten och så sen tog jag bussen hem 16.27. idag va jag tvungen att passa lillasyster för både mamma och pappa är iväg, (på olika saker). mamma firar en kompis som fyllt 40 och pappa tävlar eller något i den stilen. han är travlärare på plönninge och han tävlade mycket i trav innan om ni måste veta ;) gjorde våfflor innan så nu är jag, sandra & ida såååhär mätta! efter det va jag ute på en långrunda med hunden. nu ska jag duscha sen ska jag nog bara softa framför tv:n. bloggar nog inte mer ikv så godnatt, hörs imon!
DATAN CPAR SIG IGEN SÅ KAN INTE LADDA UPP NÅN BILD -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0