tisdag.

idag var det skolan som vanligt, slutade klockan ett eftersom att jag inte hade någon bild. så tittade på wallander - mastermind med nellie och dom medans dom hade svenska och skulle kolla på den filmen. efter skolan hängde jag nellie felicia katja med julia hem, vi gjorde inte så mycket mer en att först käka, sen kollade vi på teve. sen gick vi ut och körde dunkgömme i snö/regnet haha det var ruuligt! sen gick vi in och drack varm oboy och kollade på hannah motana the movie mysigt :) sen efter den så åkte vi alla hem. nu sitter jag här vid datan och gör inte speciellt mycket, ska snart hoppa in i duschen sen hade jag tänkt att lägga mig i sängen och nana är jätte trött. imorgon är det skola som vanligt sen så får jag se vad som händer.
pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0