Idag..

Idag var jag inte i skolan, eller jo jag var i skolan men gick faktiskt hem, mår inte bra alls och nu menar jag inte på (sjuk) sätt utan på psykistk sätt eller vafan man säger. Så då klarar jag inte vara glad bland annat folk, och då klarar jag verkligen inte av någonting.. Så idag har jag bara varit hemma, med Julia ett litet tag som sagt. Sen så när hon åkte hem så gick jag ner med Martin för han skulle till tandläkaren, sen så gymmade vi, sen solade vi solarium. Vi solade såklart också ute i det fina vädret! Sen nu har jag bara ätit och lite sånt, ska snart slinga mitt hår. Sen så ska jag duscha sen blir det sova eller något, är jätte seg.
Denna bilden är tagen med iphonen, kan inte fatta att man kan få så bra bild med den!
Sen lekte jag med min söta hund Axa :D
Awhi så söt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0