kvälls-inlägg

hejhejhej! nu kan jag äntligen blogga igen ;) lägret va sjukt kul kan jag säga, gjorde massa grejer. spelade fotboll, kubb, solade och massa annat. såååå mycket skratt och det gillas :D bilder får i imon för nu orkar jag inte, är sjukt trött. när jag kom hem idag åkte jag direkt till stallet och mockade bara sen åkte jag hem och duschade/fixade mig till släktkalaset. käkade supergod mat och tårta. sen cyklade jag upp till torsjön och va med timmie och några fler. drog hem vid halv 8 ungefär :) när jag kom hem kollade jag på Vampire Diaries som jag missade i fredags ;) blev väckta halv 8 imorse så nu är jag jättetrött, ska snart ta bort sminket och sånt sen sova. som sagt, ni får se bilder imon från helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0