Så otroligt varmt det var idag!

Idag har det varit den varmaste dagen 2011 alltså  23+ var det på min sån termometer, ni får se bild sen! Idag vaknade jag och Domme klockan tolv av att det var sjukt varmt på mitt rum, så vi gick ner och jag kollade direkt på termometern, harregud så varm! Vi gjorde frukost och satte oss ute och käkade, sen bytte vi om och la oss och solade en stund! Kommer bild nu, och även fler bilder senare. Nu ska jag ut och röka, sen får jag väl laga mat. Har städat mitt rum och plockat iordning hela under våningen, för mamma kommer hem snart. Har packat till pappa också, åker ju dit halv sex idag. Så jag uppdaterar nog med mer bilder och så då! 
Hahaha jag bjuder på en bild som min lillasyster tog :$
Asch bilden på Domme fuckar ju sig, orkar inte.
Hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0