småland!

förlåt för jag inte hann blogga igår!
igår efter jag bloggat och käkat gick jag ner till byn och träffade timmie. va ba hemma hos honom och chillade! sen mötte vi de andra som kom från torsjön. vi följde dom en bit tillbaka och då gick jag också hem och käkade grillade kotletter, klyftpotatis & kall sås! LOOOOVE. sen gick jag ner igen. va med alla dom sen drog de hem så jag och timmie gick in till honom. jag blev tvungen att gå hem runt 11 eftersom jag skulle gå upp tidigare idag för att passa lillasyster. mamma och sandra är hos veterinären med arvid (han är halt) och pappa jobbar till lunch ungefär. så nu sitter jag vid datan och hon sitter i soffan och spelar på sitt DS haha ;) nu ska jag ta en snabb kropps-dusch sen ska jag göra mig iordning och packa till småland! min mormor och morfar bor där vid ett sjuukt mysigt ställe, kommer va där och vid en sjö som är en mil bort ungefär. det är vid den sjön som vi fiskar kräftor varje år också ;)
nu ska jag sluta babbla, vet inte om jag bloggar mer men om jag inte gör det, ha en bra påsk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0