SOLDAG!

hej bloggen! dagen idag har iinte varit så bra för mig. på morgonen efter jag vaknat mådde jag dåligt men gick till skolan ändå, sen blev det värre^^ hade sjukt ont i huvudet och va ''helt tung i kroppen''. kan man säga så haha? aja så kände jag det iaf. jag fick låna henkes busskort, TACK, och skulle ta bussen hem. carro skulle också dra hem och eftersom hon tvunget skulle ha sällskap följde jag med henne hem och tog bussen därifrån istället. när jag kom hem tog jag fram en ''solstol'' och solade i en timme ungefär. SÅ SKÖNT! :D tur bara att jag tog en panodil annars skulle väl mitt huvud sprängas ;) det har inte varit lika varmt idag som igår, men nästan! :)sen kollade jag och syster på top model och nu måste jag snart till stallet. har tagit lite bilder som kommer upp när jag laddat över dom och sånt :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0