TRÖTT

nu är jag trött som in i helvete, vill bara duscha och sova NU! så det blir ett snabbt inlägg:

kan säga att no-provet gick åt skogen, hade missat att plugga på massa^^ när jag kom hem käkade jag sen tog jag bussen till friskis och tränade. sen fick jag SPRINGA till bussen i vinterjacka, gissa om jag va svettig? hann inte ens gå in på toan och iaf fixa mig liiite för hade asbråttom :( pinsamt värre på bussen tycker jag... när jag kom hem åkte jag till stallet och red ut, sjukt mysigt! sen mockade jag och åkte hem. nu har jag precis käkat och ska hoppa in i duschen :) ha en fortsatt bra torsdagskväll!



hade tråkigt när jag väntade på bussen till friskis (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0