Avslutar frågestunden själv..

Eftersom Julia har åkt nu och vi var inte hemma hos någon tillsammans igår så får jag avsluta frågestunden själv.
Av: ....
Varför är du så grymt sexi ?
Svar: Vem av oss? & det finns väl inget riktigt svar på den frågan.

Av: http://miichellealmqviiist.blogg.se/
hur många besökare har ni ungefär varje dag? :)
& vad är det bästa med att blogga enligt er?

Svar: Vi har ungefär mellan 40-100 varje dag och det bästa med att blogga är väl att vi får skriva av oss, det är VÅR sida och vi tvingar ingen att läsa det om dom själva inte vill utan vi skriver det vi känner för och det får dom som vill läsa om och jag tycker det är jätte kul att blogga, speciellt när statistiken höjer sig

Av: Anonym.
vem älskar du mest av dina syskon!!!! barnslig fråga men ville skriva nåt men visste inte vad hehe
Svar: Jag älskar dom båda två lika mycket!

Av: klas olof
needet är inte mitt riktiga namn, men ville inte skriva det här! jag har precis skaffat en blogg och jag så gärna ha svar på ett par frågor?
1- vad kan man blogga om?
2- är det för personligt attt skriva vart man bor ?
3- hur lägger man in en header ?
4- hur lägger man inte ett klipp från youtube på bloggen?

Svar: 1. Du kan blogga om exakt vad som helst ungefär, skriv vad du känner för och fråga kanske dina vänner eller dom som läser din blogg vad dom skulle tycka är roligt att läsa om?
2. Jag skriver inte vart jag bor, har bara skrivit i vilken stad jag bor i. Men det är upp till dig 
3. Jag har faktiskt inte heller lärt mig lägga in header ännu, en kompis till mig fixar det och lägger in den, då blir det bäst! 
4. När du är inne på klippet du vill lägga in till bloggen trycker du på ''bädda in'' sen kommer det en text och den kopierar du och sen går du in på nytt inlägg här på bloggen och trycker på ändra redigerare sen klistrar du in den (på blogg.se gör man så iaf)

Av: .
Hur länge har ni bloggat?
Hur länge har julia ridit? 
Hur går det mellan carro & domme?

Jag tycker om er blogg!!! Ni är så lika! <333


Svar: Jag bloggade först själv ett tag, har bloggat i ett år ungefär men lagt ner den hit och dit för att jag inte har orkat. Men sen frågade jag Julia om hon ville hjälpa till och det ville hon såklart och efter det har vi bloggat hela tiden. Hon kom med i Januari eller Februari.
Julia har ridit ända sen hon var liten, ungefär sen 9-10 kanske (om inte längre)
Mellan mig och Dominic går det super bra! Vi har snart ett helt år tillsammans
Haha tack för att du tycker om vår blogg

Av: ---
Vad gör ni på fritiden?
Svar: På fritiden gör jag inget speciellt innan hade jag brottning två gånger i veckan och var även tränare en dag i veckan, sen slutade jag. Nu har jag haft stallet två dagar i veckan istället. Annars är jag med vänner, pojkvän, familj, festar och lite sånt :)
Julia är i stallet ganska många dagar i veckan, annars tränar hon på Friskis och Svettis eller så är hon med vänner

Av: :)
Varför är ni så lika varandra? Är ni bara kompisar eller släkt på något sätt?
Svar: Jag vet faktiskt inte varför vi är lika varandra, det kanske är jag som är lik henne eftersom jag har tvilling som sjärntecken? Haha nej vi är bara kompisar och har varit det läänge!

Av: :D
Vilka bloggar läser ni? :)
Jag läser, Kissies, Kenzas, Micahs, Juliahbaby, Hugos, Paows, som är ganska stora bloggar! Annars läser jag kompisar bloggar också, och Julia gör säkert samma sak.

Av: http://lavitadilovisa.blogg.se/
bästa egnskap?:)
Svar: Min bästa egenskap är mitt självförtroende och att jag verkligen inte är blyg! Även att jag vet själv att jag alltid finns och hjälper mina kompisar när dom behöver mig! Det tycker jag om med mig själv, Julia är som mig

Det var allt för oss, tråkigt att inte många kommenterar även om det är ganska många som läser Tycker också man ska skriva sitt namn istället för att bara skriv ''..'' eller :D eller något sånt. Menmen, frågor som frågor. Hoppas ni fick bra svar tillbaka iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0