DUSCHAT

heeeeeeeeej allihopa! sitter helt nyduschad med en fet rosa handduk på skallen :) great säger jag! va nyss ute med hunden i det vackra vädret... DET REGNAR ASMYCKET UTE. fast det är ändå bra för nu försvinner exakt all snö som ligger kvar sedan tusen år ;) men inte så kul när man kom in och fick torka den jävla hunden som hade lagt sig i blöta löv och massa annat, han såg inte klok ut^^

nu ska jag bara borsta tänderna sen är jag klar för sängen :D eller ska försöka få i täcket i sängöverkastet eller vad det heter, problem :( hatar det, mamma brukar alltid göra det men nej inte längre...  imon vet jag inte vad som händer, ska iaf till stallet som va sjukt längesen :D får se vad som händer efter det :) nu ska jag borsta tänderna, pusshej!




kreta -09, saknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0