hejhejhejhejhejhej :))

kom hem för e stund sen, tog en panodil mot min fucking huvudvärk. känns som jag lever på panodil nuförtiden... alla ba klagar på mig i skolan för jag har ont i huvudet hela tiden, blir så sjukt trött på det. TROR NI JAG BANKAR SKALLEN I SKÅPET FÖR JAG HAR LUST ATT KLAGA ELLER? typ så tänker jag ;p
hände inget speciellt idag förutom att det så sjukt jobbigt på idrotten tack vare min förkylning (astman blir hemsk då) och att jag och olivia snackade med rektorn om min underbara spanskalärare (host x1000) ;) så nu är det fixat! idag måste jag iaf plugga annars tänekr jag sova så jag orkar gå till skolan imon med.

bloggade ju inte igår.. men det hände ändå inget speciellt. sov, käkade, sov, läste, va vid datan, kollade tv, sov. mitt schema igår ;) fast sen på kvällen kunde jag t.o.m följa med mamma när hon skulle ut med hunden, grymt skönt att komma ut! hatar att va inne för länge...




detta va min klass när jag gick i 1:an på enslöv!
KOLLA MINA STRUMPOR HAHAHAH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0