SHULLAN ÄR HEMMA!

och det är så sjukt skönt! igår hade jag ju feber... men som tur va hade jag bara det en dag :D gick såklart på stan fast jag hade feber ;) hittade iaf ett linne, ett par trosor, en ring och ett halsband :) ska nog lägga upp bilder på allt jag köpte där ikv om jag orkar, är fortfarande lite sjuk känner jag :/ grymt förkyld ;o fast inte den äckliga sorten iaf haha! men tänker gå till skolan imon hur jag än mår, saknar det fan ;o i know, skjut mig haha! men jag saknar alla såklart :)

aja, va på stan i 2 timmar igår innan allt stängde. fick stressa som fan! sen gick vi ut och käkade. jag åt typ rostade mackor med en supergod rödlöks-röra som man la på själv. egentligen hatar jag all lök mest av allt! men rödlök i sånna röror tycker jag är jättegott ;) sen gick vi hem så packade jag och sandra lite sen somnade vi.

vaknade vid halv 9 av att mamma knackade som en galning på vår dörr. fixade oss och packade klart allt sen gick vi ner och käkade frukost. sen tog vi bussen till flygplatsen. fick stå i en fucking kö hur länge som helst... -.- sen fick vi vänta ännu mer när vi gått på bussen som skulle köra oss till flygplanet. fuck dom som jobbade då, så efterblivna alla va assura haha! sen gick vi iaf på flyget. sen när vi flugit i 1 timme och 40 minuter gick vi av och tog våra väskor och åkte hem. stannade till hos mammas lillebror jonny och hans familj. käkade lite mackor och lite sånt där. mysigt va det :) sen åkte vi hem så efter lite mer än en timme va vi hemma! :D säger det igen, SÅ SJUKT SKÖNT! missförstå mig inte, det va verkligen jätteroligt i ungern och allt va super! men det är alltid så skönt att komma hem! :) 

lägg märkte till att jag skriver med ''normala'' bokstäver ;) inte massa ungerska bokstäver mer! 
sen ska jag ta en långdusch!! justefan måste packa upp också -.- aja får se om jag bloggar mer ikv :) hejdå!


bild sen nångång jag va med olivia ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0