sista dagen i sverige...

för denna veckan! åker ju imon!!! :D eller jag kommer hem på söndag men vå säger att det är nästa vecka ;)
idag va det skola som vanligt då. hände inget speciellt alls ;o eller jo efter lunch mådde jag pyton -.- grymt ont i huvudet och mensvärk, det ogillas. sen iaf tog jag och caroline bussen hem efter skolan. käkade lite hos mig sen hämtade hennes mamma oss och skjutsade oss till stan. gick i lite affärer och kollade efter saker till amelie. hon köpte 2 plagg :) sen va vi inne på donkan, gick sen och köpte ut deras biljetter till bion! de köpte godis och läsk inne på lollipop. när de gick in till bion gick jag till norre port och tog bussen hem. när jag kom hem käkade jag och sen packade. så nu är allt klart (y) nu ska jag duscha sen sova. ska upp vid halv 8 för vi åker halv 9. kommer sitta i ett flygplan i två timmar, kul^^ nu måste jag sluta, godnatt ses på söndag! :D


googlebild haha (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0