Söndag.

Igår hann jag inte blogga, dagen började med att jag vaknade hemma hos Domme, vi käkade och så sen stack vi och tränade. Efter det fixade vi till oss sen åkte vi hem till mig, duschade och jag klippte Martin. Sen käkade vi lite gottgott, och resten av kvällen spenderades med massa folk som var här. Jag och Domme somnade runt 1. Sen idag vaknade jag av mina småsyskon -.- Jag har fortfarande JÄTTE ont i halsen så kunde inte åka till stallet idag. Har ätit gott idag också, just nu sitter jag på Antons data och skriver. Har även klippt Nelly & Amelie idag också, orkar inte visa bilder kolla www.prinzezzor.blogg.se om ni vill se resultatet, ser inte så snyggt ut på bilder, men mycket finare i verkligheten! Nu ska jag strax gå upp och packa efter det så åker vi hem till mamma. Vi hörs imorgon eller något, pusspuss!
MIN TUNGPIERCING HAR BLIVIT MYCKET BÄTTRE!
Även om detta är en vecka gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0