The day.

Hej igen!
Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg nu innan jag ska gå och lägga mig. Dagen har varit sådär idag, åkte in till stan med Malin & satte oss på ungdomsmottagningen men jag tappade såklart tåla mordet för att vänta så jag beställer tid imorgon istället. Sen träffade jag Domme och Valdrin, vi gjorde typ ingenting. Jag tröttnade efter ett tag på att vara i stan så vi åkte som sagt hem till Dominic, det blev fångarna på fortet barnen vann och det var jag nästan säker på haha! Sen följde han mig in till stan, tog tio bussen hem. Nu gör jag ingenting förutom att bloggar, ska snart lägga mig i sängen för att sova. Vi hörs imon!

Och här får ni en bild på mig som är den nytagnaste jag har typ.


& just det har besällt hem löshår som jag hoppas på att få hem snart!
Det blev detta

Lovar såklart att lägga in bilder när jag får hem det och sånt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0